Наші торгові марки

«Премія»

Якість за розумною ціною! Ось, що відрізняє товари нашої власної торгової марки «Премія» від того розмаїття товарів, що Ви можете знайти на полицях наших магазинів. Ми створили «Премію», щоб наші покупці отримували задоволення від покупок, економили свій час, обираючи якісні та недорогі товари, а також були впевнені, що якісний товар можна отримати за розумною ціною. На сьогоднішній день асортимент торгової марки «Премія» вже перевищує 1000 найменувань у більш ніж 100 різних категоріях товарів середнього цінового сегменту.

Товари «Премія» виготовлені на замовлення корпорації Fozzy Group для ексклюзивного продажу в торгових мережах корпорації: магазинах «Фора», супермаркетах «Сільпо» та гіпермаркетах «Фоззі».

Premiya Select

У лінії преміальної власної торгової марки Premiya Select випускається продукція ексклюзивної якості, така як натуральна осетрова ікра – єдина сертифікована чорна ікра в Україні. Також представлена лососева ікра виключної якості, якої досягають завдяки посолу та пакуванню продукції безпосередньо на місці вилову. Наступними новинками в асортименті Premiya Select будуть справді неперевершені за своєю якістю ексклюзивні товари: італійська оливкова олія, в’єтнамські тигрові креветки, китайські в’язані чаї…

Продукція, випущена під ВТМ Premiya Select, гідна смаку справжніх поціновувачів та вибагливих гурманів.

«Повна Чарка»

ВТМ «Повна Чарка» — це алкогольна продукція економної цінової категорії, яку з грудня 2009 можна знайти на полицях «Фора». Серед її асортименту: шампанське «Советское», білий та червоний портвейн «Таврида», білі напівсухі вина «Тамянка» та «Мускат», рожеві напівсолодкі вина «Ізабелла» та «Кадарка».

Якість усіх вин як виробник, так і торгова мережа гарантують своїм покупцям. Купуючи доступну за ціною алкогольну продукцію «Повна Чарка», Ви можете бути впевненими, що на Вашому столі буде алкоголь гарної якості.

Нагадуємо: надмірне споживання алкоголю шкодить Вашому здоров’ю.

«Повна Чаша»

«Повна Чаша» — вигода Ваша! «Повна чаша» — ще одна власна торгова марка, яка з вересня 2008 року представлена в магазинах «Фора». Продукти «Повна Чаша» — ще продукти низького цінового сегменту, який між тим є досить популярним серед наших покупців.

Сьогодні на полицях наших магазинів можна знайти близько 300 найменувань товарів під цією ВТМ: від олії до одноразового посуду. У майбутньому ми плануємо досить активно розвивати власну торгову марку «Повна чаша». А значить нашим покупцям, для яких важливо економно витрачати кошти, буде легко наповнювати свій кошик.

Protex

У вересні 2010 року лінія товарів під ВТМ середнього цінового сегменту поповнилась презервативами Protex. Вони виготовлені з натурального латексу високої якості на сучасному виробництві в Малайзії. Асортимент представлений трьома різновидами: ультратонкі, ребристі, класичні. Відмінна якість у поєднанні з доступною ціною вигідно вирізняє презервативи Protex від інших торгових марок.

Власна торгова марка (ВТМ), або Private Label (англ.) – це марка товару, ексклюзивно представлена в торговій мережі. ВТМ є ініціативою мережі роздрібної торгівлі, яка бере на себе розробку, контроль над виробництвом та якістю продукту. Товари ВТМ можуть випускатися під маркою мережі або мати власну назву. Продукти, які випускаються під власною торговою маркою, можуть бути різноманітними: від продуктів харчування чи побутової хімії до техніки чи страхових послуг. Серед причин, завдяки яким популярність ВТМ зростає по всьому світу, — якість продуктів, наявність спеціальних пропозицій, нові / інноваційні лінії, смак, свіжість продуктів, довіра до торгової мережі.

tr