Які переваги я отримаю ставши учасником Фора club?
Як я можу приєднатися до Фора club?
Чи може третя особа скористатись моїми персональними даними, які я надав для реєстрації в Фора club?
Що таке кешбек бонус?
Що таке бали і як їх накопичити?
Чи можна зарахувати бали за покупку, якщо я забув картку?
Чи можна використати кешбек бонус без картки Фора club?
Скільки часу діє мій кешбек бонус?
Як працює послуга «Копійковий рахунок»?
Як активувати послугу «Копійковий рахунок»?
Я можу продублювати замовлення?
Чому кінцева вартість замовлення відрізняється від суми, що була вказана під час оформлення?
Що таке мобільний додаток Фора?
Як авторизуватися в мобільному застосунку, якщо в мене є картка Фора club?
Як зареєструватися в мобільному додатку, якщо в мене немає картки Фора club?
Як я можу перевірити свій баланс балів, бонусів, та ознайомитись з персональними пропозиціями в мобільному застосунку Фора?
Що робити, якщо не сканується QR-код з мобільного застосунку Фора на касі?
Як діють персональні пропозиції (купони) в мобільному застосунку Фора?
Як додати платіжну картку та оплачувати мобільним застосунком Фора?
Не можу додати платіжну картку в мобільний застосунок, що робити?
Де я можу змінити ім'я чи іншу персональну інформацію в мобільному застосунку Фора?
Де я можу встановити/змінити захисний код бонусу в мобільному застосунку Фора?
Як видалити свій акаунт
Форма зворотного зв'язку
Допомога
Якщо ви не знайшли відповіді на ваше питання – заповніть, будь ласка, форму, і ми надамо вам потрібну інформацію, або зверніться до нашої команди підтримки: