Які я отримаю переваги ставши учасником Фора club?
Як я можу приєднатися до Фора club?
Як мені зареєструватись у Фора club?
Коли я отримаю постійну картку Фора club?
Чи можу я отримати постійну картку без реєстрації?
Чи можу я відразу отримати постійну карту без попереднього отримання тимчасової?
Чи може третя особа скористатись моїми персональними даними, які я надав для реєстрації в Фора club?
Навіщо обмінювати тимчасову картку на постійну?
Для чого потрібна тимчасова картка?
Що таке Бонус?
Що таке бали і як їх накопичити?
Чи можна зарахувати бали за покупку, якщо я забув картку?
Скільки часу діє мій Бонус?
Чи можна використати Бонус без картки Фора club?
Як працює послуга «Копійковий рахунок»?
Як активувати послугу «Копійковий рахунок»?
Що таке мобільний додаток Фора?
Як авторизуватися в мобільному додатку, якщо в мене є картка Фора club?
Як зареєструватися в мобільному додатку, якщо в мене немає картки Фора club?
Як я можу перевірити свій баланс балів, бонусів, копійкового рахунку та персональних пропозицій у мобільному додатку Фора?
Що робити, якщо не сканується QR-код з мобільного додатку Фора на касі?
Як діють персональні пропозиції (купони) в мобільному додатку Фора?
Як додати платіжну картку та оплачувати мобільним додатком Фора?
Не можу додати платіжну картку в мобільний додаток, що робити?
Де я можу змінити ім'я чи іншу персональну інформацію в мобільному додатку Фора?
Де я можу встановити/змінити захисний код бонусу в мобільному додатку Фора?
Форма зворотного зв'язку
Допомога
Якщо ви не знайшли відповіді на ваше питання – заповніть, будь ласка, форму, і ми надамо вам потрібну інформацію, або зверніться до нашої команди підтримки: