Робота потрібна людям: оновлений бренд роботодавця мережі магазинів «Фора»

    08.08.2024

    У 2024 році компанія оновила загальну стратегію, візію, місію та цінності у відповідь на виклики й потреби ринку, які докорінно змінилися після пандемії COVID-19 та з початком повномасштабного вторгнення. Пропрацювавши фундаментальні речі, «Фора» оновила айдентики всього бренду та бренду роботодавця і готова по-новому комунікувати з гостями та потенційними співробітниками. Зі стратегічними змінами мережі магазинів допомагала креативна агенція Taktika.

    Оновлення платформи бренду роботодавця – це той важливий етап, який дозволяє ефективно транслювати цінності компанії та її культуру на ринку праці. Оновлений брендинг тепер відображає стратегічні пріоритети та створює чітке розуміння того, що насправді стоїть за словами «робота у “Фора”» – це робота, потрібна людям. Потрібна, якщо ви її шукаєте і потрібна тим, для кого ви працюєте, щодня й за будь-яких умов.

    «Ми реагуємо на зміни в країні, на зміни в потребах гостей і на ринку праці. Ми сформулювали візію, оновили місію, цінності, а тепер змінюємо позиціювання бренду роботодавця. До повномасштабного вторгнення ми були роботою, яку легко любити. Але вже третій рік "Фора" – компанія критичної інфраструктури країни у стані великої війни. Ми були СУПЕРФОРІВЦЯМИ, які піклувалися про сервіс для гостя. Наразі ж ми тримаємо економіку України. Наші співробітники зараз – це люди, які розуміють потрібність своєї роботи на кожній з ланок і продовжують її виконувати попри складність», – Антоніна Жебровська, директорка з управління персоналом мережі магазинів «Фора».


    Ключові елементи платформи:
    Логотип.
    Загальний логотип бренду роботодавця містить логотип бренду «Фора» та основне гасло платформи – «Робота, потрібна людям». Оновлений логотип СУПЕРФОРІВЦІВ (для внутрішніх комунікацій компанії) відображає командну роботу та людиноцентричність.

    Колірна палітра.
    Палітра повністю дублює кольори бренду «Фора»: основні зелений і червоний, а також додаткові фіолетовий, жовтий та блакитний. Шрифти також однакові, тож візуальна взаємодія бренду «Фора» з гостями, пошукачами та співробітниками залишатиметься цілісною і не викликатиме дисонансу.


      

    Комунікація та основні повідомлення.
    Основне гасло платформи – «Робота, потрібна людям». Тож на всіх рівнях ця комунікація повторюватиметься, проте відкриватиметься з різною глибиною та різними повідомленнями залежно від аудиторії, до якої спрямована.

    «Новий бренд роботодавця відображає нашу людиноцентричну стратегію, фокус на потребах пошукачів, співробітників і гостей. В умовах кадрового голоду по всій країні нам дійс​но потрібні люди. Ми відкриті до співпраці з усіма верствами населення і пропонуємо роботу в стабільній компанії, яка потрібна пошукачам у ці нестабільні часи. Ми готові до співпраці в будь-якій формі: парт-тайм, гнучкі​ графіки, підробіток, сумісництво​. Усі, хто зараз долучається до допомоги нашим магазинам, – справжні СУПЕРФОРІВЦІ», – Антоніна Жебровська, директорка з управління персоналом мережі магазинів «Фора».

    Айдентика та платформа бренду роботодавця розбудована на основі оновленого загального бренду, тож тепер «Фора» має єдину дизайн-систему. Проте в роботі з брендом роботодавця фокус тримається на ціннісній пропозиції «Фора» як роботодавця через візуальні комунікації та повідомлення.

    «Ми мали створити нові елементи для айдентики бренду роботодавця так, щоб вони вписувалися в дизайн-систему «Фора». Тож ми додали нову форму та кольорові іконки, які можуть бути центральним елементом композиції, а також підсилювати чи доповнювати будь-яке повідомлення», – Валерія Дубич, графічна дизайнерка Taktika.

    Усі зображення несуть ілюстративний характер.


    «Фора» – це мережа сучасних продуктових магазинів поблизу дому. Мережа налічує понад 340 магазинів у десяти регіонах України, і є лідером за кількістю торгових точок у Київській області. Мережа продуктових магазинів «Фора» піклується про понад 450 тисяч гостей щодня. 


    Taktika – це креативна агенція, яка робить зрозумілу та помітну рекламу. Агенція співпрацює з національними та глобальними брендами, серед яких Prom, ПриватБанк, Favbet, MasterZoo. Їх роботи відзначені міжнародними нагородами Red Dot Design Award і Golden Drum.

    Інші пресрелізи

    Дивитися всіВсі

    «Бонусна броня»: Фонд Притули разом з українськими компаніями куплять бронетранспорт

    2 жовтня Благодійний Фонд Сергія Притули разом із українськими ритейл-компаніями запускає спільний збір на броньований транспорт для Сил Оборони. Клієнти компаній-партнерів можуть зробити  внесок, перерахувавши свої бонуси на закупівлю 6 гусеничних бронетранспортерів та 16 броньованих позашляховиків. Українські бізнеси та їх клієнти обʼєднуються, щоб підтримати Сили Оборони –...

    02.10.2023

    Фора приєдналась до меморандуму про стабілізацію ланцюгу постачання продуктів

    Торговельна мережа “Фора” з 21 липня 2023 року приєдналася до виконання Меморандуму про забезпечення стабільної роботи в Україні ланцюгу постачання продуктів харчування в умовах дії воєнного стану.   Зазначений меморандум був підписаний 14 квітня 2023 року представниками найбільших роздрібних торговельних мереж України, зокрема, АТБ, “Сільпо”, Ашан, Novus, Varus...

    25.08.2023

    Донат за донат: збираємо кошти на лікування військових

    15 лютого у Форі стартує нова благодійна акція «Донат за донат». Через донати власного виробництва Фори та з допомогою гостей мережі ми збираємо кошти на лікування наших захисників.  4 грн з кожного придбаного у Форі пончика будуть спрямовані на проведення операцій на серці військовим. Разом із нашим постійним благодійним партнером Український фонд допомоги ми збираємо кошти...

    14.02.2023

    Фора знімає з полиць продукти ТМ Bonduelle

    Партнерські відносини з ТМ Bonduelle наразі припинені. Ми засуджуємо будь-яку співпрацю з ворогом. Незважаючи на те, що Бондюель заперечує допомогу російській армії та спростовує свою причетність до привітань військових країни-агресора, продукція цієї ТМ продовжує реалізовуватись на території рф. Тож ми знімаємо продукцію Bonduelle з полиць наших магазинів та онлайн-магазину shop.fora.ua і...

    11.01.2023

    Кешбек бонусами наступного дня – зміни у програмі лояльності мережі Фора

    Мережа магазинів Фора змінила правила участі у програмі Фора club. Тепер накопичений за покупки в мережі кешбек гості можуть використовувати вже наступного дня. Фора вирішила спростити систему отримання кешбеку за покупки. Раніше, згідно з правилами Фора club, кешбек ставав доступним через місяць. Гості накопичували за кожну покупку бали, які на початку кожного наступного місяця конвертувались...

    02.12.2022

    Серце б’ється завдяки…

    З 1 вересня у Форі стартує нова хвиля благодійного проєкту «Серце б’ться завдяки…». Разом із ТМ «Яготинське для дітей» та благодійним фондом «Український фонд допомоги» ми продовжуємо збирати кошти на допомогу дітям із вадами серця. З 01 вересня по 14 жовтня 1 грн з кожної проданої одиниці продукції ТМ «Яготинське для дітей» буде...

    01.09.2022

    Мережа Фора запускає 10 хвилю благодійного проєкту «Серце б’ється завдяки…»

    Новий рік – час, коли чудеса трапляються щосекунди. З 15 січня у Форі стартує нова хвиля благодійного проєкту «Серце б’ється завдяки…». Це вже десятий раз Фора збирає кошти для допомоги діткам із вадами серця. Цього разу партнером проєкту стала ТМ «Яготинське для дітей». А також незмінним благодійним партнером є «Український фонд...

    14.01.2022

    Мережа ФОРА запускає 9 хвилю благодійного проєкту «Серце б’ється завдяки…»

    З 1 жовтня у ФОРІ стартує 9 хвиля благодійного проєкту «Серце б’ється завдяки..». Партнером проєкту стала ТМ «Садочок». А також незмінним благодійним партнером є «Український фонд допомоги». З кожної проданої пачки соку або нектару ТМ «Садочок» ( 200мл,500 мл, 1,93 л) - 1 грн буде перерахована до благодійного фонду. За кошти, зібрані...

    01.10.2021

    Результати екогри від мережі магазинів «ФОРА»

    Піклуватися про навколишнє середовище — таке завдання до снаги не тільки дорослим, а й дітям. Це довели маленькі українці, які взяли участь у соціально-екологічному проєкті «Джойки» від мережі магазинів «ФОРА». Завдяки старанням молодшого покоління в шістьох навчальних закладах для дітей з'явилися 270 фруктових дерев. Співробітники компанії «ФОРА»...

    10.06.2021

    Бали добра

    Згідно з даними Державної служби статистики, на початок 2020 року в Україні зареєстровано 8 535 000 пенсіонерів на віком. Середній розмір призначених місячних пенсій для них на 01.01.2020 становить 3064,8 грн. 80-85% пенсії люди похилого віку витрачають на сплату за житлово-комунальні послуги та ліки. Часто вони не мають змоги придбати навіть найнеобхідніше – продукти харчування та...

    26.04.2021

    Нова акція від «ФОРИ» вчить дітей дбайливого ставлення до навколишнього середовища

    Слоган мережі магазинів «ФОРА» — «Піклування в дії», і мова не лише  про людей, а й про природу. Як змалку привчати дітей дбати про  навколишнє середовище? Найефективніший спосіб — через гру. Саме тому в «ФОРІ» запустили соціально-екологічний проєкт «Джойки» — гру в мобільному додатку з доповненою реальністю. Хто такі...

    01.04.2021

    Час для гарячих напоїв і добрих справ. Восьма хвиля акції «Серце б’ється завдяки…»

    15 грудня мережа ФОРА запустила нову хвилю благодійного проекту «Серце б’ється завдяки…». Це уже восьмий раз ФОРА збирає кошти для допомоги дітям із вадами серця. Новорічні свята – це час, коли люди вірять у дива найбільше, а ми даємо їм можливість створювати маленькі дива своїми руками. 1 грн з кожної чашки кави, чаю чи какао, придбаних у магазинах ФОРА, буде...

    15.12.2020

    Мережа ФОРА запускає нову хвилю благодійного проекту «Серце б’ється завдяки…»

    З 15 вересня у ФОРІ стартує вже сьома хвиля благодійного проекту «Серце б’ється завдяки..». Партнером проекту стала ТМ «Яготинське для дітей»». А також незмінним благодійним партнером є «Український Фонд допомоги». З кожної проданої одиниці продукції ТМ «Яготинське для дітей», 1 грн буде перерахована до благодійного фонду. За кошти...

    14.09.2020

    «ФОРА» та «Сільпо» запускають сервіс зняття готівки на касах

    Послуга буде доступною вже з 1 серпня 2020 року держателям карток різних банків у всіх торгових точках мереж. Новий сервіс дає змогу отримати готівкові кошти одразу на касі супермаркету під час оплати покупок банківською карткою без додаткової комісії. Максимальна сума видачі коштів за одну транзакцію становитиме 500 гривень і не залежатиме від суми чека.  «Запуск послуги...

    30.07.2020

    Засоби захисту для медиків уже доставлені в лікарні

    28 000 захисних костюмів, які ФОРА придбала в рамках благодійної допомоги в боротьбі з Covid-19, уже доставлені в медичні заклади. Допомогу отримали 10 лікарень. У список лікарень потрапили медичні заклади, що задіяні у боротьбі з вірусом та які мають на стаціонарі хворих на Covid-19. Завдяки благодійному фондові Пацієнти України нам вдалось зібрати актуальні дані з медичних закладів та...

    14.05.2020

    ФОРА придбала 28 000 захисних костюмів для медиків

    В рамках благодійної допомоги в боротьбі з Covid-19 мережа Фора придбала 28 000 захисних костюмів для медпрацівників. 3 травня вантаж із засобами захисту прибув в Україну. З аеропорту захисні костюми потраплять на склад ФОРИ, а звідти – в лікарні, що беруть участь в боротьбі з вірусом. Розподіл захисних костюмів по медзакладах буде відбуватись із допомогою Благодійного фонду...

    05.05.2020
    Каталог
    FacebookInstagramYoutubeTelegram
    Fora@All rights reserved 2024
    0.22.29 / 0.0.0
    Google Play Market
    shop.fora.ua Персональна сторінка
    Fora@All rights reserved 2024
    0.22.29 / 0.0.0