Згідно з даними Державної служби статистики, на початок 2020 року в Україні зареєстровано 8 535 000 пенсіонерів на віком. Середній розмір призначених місячних пенсій для них на 01.01.2020 становить 3064,8 грн. 80-85% пенсії люди похилого віку витрачають на сплату за житлово-комунальні послуги та ліки. Часто вони не мають змоги придбати навіть найнеобхідніше – продукти харчування та засоби гігієни. І далеко не всі бабусі з дідусями мають рідних, які можуть допомогти. Та можемо допомогти ми з вами.
«ФОРА» вирішила підтримати програму «Гідна старість» благодійного фонду «Let’s help». Ми створили благодійний проект «Бали добра», де кожен гість магазинів ФОРА може допомогти самотнім бабусям та дідусям придбати найнеобхідніше.
«Піклування про наших літніх гостей для ФОРИ вже традиція. В 2016 році ми запровадили програму «Турбота», завдяки якій пенсіонери та люди з особливими потребами мають змогу придбати товар за зниженими цінами. А проект «Бали добра» – це можливість для кожного з нас долучитися до піклування та зробити життя самотніх літніх людей більш комфортним», – зазначила директор з маркетингу мережі «ФОРА» Лідія Боназзі.
Щоб долучитись до проекту, потрібно зробити кілька дуже простих кроків:
Накопичені завдяки проектові бали конвертуються в бонуси, відповідно до правил програми ФОРА club. Всі бонуси благодійний фонд використає на придбання продуктів та засобів гігієни малозабезпеченим людям поважного віку або для бабусь і дідусів, що проживають у геріатричних пансіонатах.
«Ми у Let’s Help вже 6 років системно покращуємо життя людей літнього віку. І завжди раді, коли до допомоги долучаються відповідальні бізнеси. Ми щиро вдячні «ФОРА» за постійну підтримку.
Проект «Бали добра» дає можливість допомагати бабуням та дідуням в один клік прямо у додатку. Чим простіше допомогти, тим більше благодійників долучаються, а отже ми зможемо підтримати ще більше самотніх літніх людей по всій Україні», – зазначила Ольга Бондаренко, голова БФ Let’s Help.
Програма «Гідна старість» МБФ «Let’s help» – це програма якісних змін життя для літніх людей. Фонд опікується людьми похилого віку у 142 геріатричних пансіонатах та самотніми малозабезпеченими бабусями й дідусями, що проживають самостійно (близько 10 000 осіб).
Офіційні правила "Бали добра".
Національна мережа магазинів біля дому «ФОРА» працює на ринку України з 2002 року і входить до торгово-промислової групи Fozzy Group. Станом на січень 2021-го мережа нараховує 265 магазинів у понад 70 населених пунктах України, включаючи преміальний food market Favore та інтернет-магазин shop.fora.ua.
Новий рік – час, коли чудеса трапляються щосекунди. З 15 січня у Форі стартує нова хвиля благодійного проєкту «Серце б’ється завдяки…». Це вже десятий раз Фора збирає кошти для допомоги діткам із вадами серця. Цього разу партнером проєкту стала ТМ «Яготинське для дітей». А також незмінним благодійним партнером є «Український фонд...
З 1 жовтня у ФОРІ стартує 9 хвиля благодійного проєкту «Серце б’ється завдяки..». Партнером проєкту стала ТМ «Садочок». А також незмінним благодійним партнером є «Український фонд допомоги». З кожної проданої пачки соку або нектару ТМ «Садочок» ( 200мл,500 мл, 1,93 л) - 1 грн буде перерахована до благодійного фонду. За кошти, зібрані...
Піклуватися про навколишнє середовище — таке завдання до снаги не тільки дорослим, а й дітям. Це довели маленькі українці, які взяли участь у соціально-екологічному проєкті «Джойки» від мережі магазинів «ФОРА». Завдяки старанням молодшого покоління в шістьох навчальних закладах для дітей з'явилися 270 фруктових дерев. Співробітники компанії «ФОРА»...
Слоган мережі магазинів «ФОРА» — «Піклування в дії», і мова не лише про людей, а й про природу. Як змалку привчати дітей дбати про навколишнє середовище? Найефективніший спосіб — через гру. Саме тому в «ФОРІ» запустили соціально-екологічний проєкт «Джойки» — гру в мобільному додатку з доповненою реальністю. Хто такі...
15 грудня мережа ФОРА запустила нову хвилю благодійного проекту «Серце б’ється завдяки…». Це уже восьмий раз ФОРА збирає кошти для допомоги дітям із вадами серця. Новорічні свята – це час, коли люди вірять у дива найбільше, а ми даємо їм можливість створювати маленькі дива своїми руками. 1 грн з кожної чашки кави, чаю чи какао, придбаних у магазинах ФОРА, буде...
З 15 вересня у ФОРІ стартує вже сьома хвиля благодійного проекту «Серце б’ється завдяки..». Партнером проекту стала ТМ «Яготинське для дітей»». А також незмінним благодійним партнером є «Український Фонд допомоги». З кожної проданої одиниці продукції ТМ «Яготинське для дітей», 1 грн буде перерахована до благодійного фонду. За кошти...
Послуга буде доступною вже з 1 серпня 2020 року держателям карток різних банків у всіх торгових точках мереж. Новий сервіс дає змогу отримати готівкові кошти одразу на касі супермаркету під час оплати покупок банківською карткою без додаткової комісії. Максимальна сума видачі коштів за одну транзакцію становитиме 500 гривень і не залежатиме від суми чека. «Запуск послуги...
28 000 захисних костюмів, які ФОРА придбала в рамках благодійної допомоги в боротьбі з Covid-19, уже доставлені в медичні заклади. Допомогу отримали 10 лікарень. У список лікарень потрапили медичні заклади, що задіяні у боротьбі з вірусом та які мають на стаціонарі хворих на Covid-19. Завдяки благодійному фондові Пацієнти України нам вдалось зібрати актуальні дані з медичних закладів та...
В рамках благодійної допомоги в боротьбі з Covid-19 мережа Фора придбала 28 000 захисних костюмів для медпрацівників. 3 травня вантаж із засобами захисту прибув в Україну. З аеропорту захисні костюми потраплять на склад ФОРИ, а звідти – в лікарні, що беруть участь в боротьбі з вірусом. Розподіл захисних костюмів по медзакладах буде відбуватись із допомогою Благодійного фонду...
Тепер Гості мережі можуть придбати продукти онлайн. Для цього потрібно перейти на сайт https://fora.prom.ua, обрати бажані товари, і протягом 3-х годин кур’єр доставить замовлення. Замовити у ФОРІ можна близько 800 позицій, серед яких свіжі овочі та фрукти, м’ясо, риба, хлібобулочні вироби, молочні продукти, а також піца та бургери власного виробництва, засоби гігієни, товари...
Ми працюємо у звичному режимі – графіки роботи магазинів не змінюються, поставка продуктів відбувається як і раніше, в наших магазинах можна придбати все необхідне – від макаронів до сірників. Ми підсилили заходи безпеки та впровадили нові санітарно-гігієнічні норми в усіх магазинах. Кожен наш співробітник стає до роботи лише після контролю температури тіла та загального...
2 червня о 10:30 на Троїцькій площі відбудеться старт шостого Кольорового пробігу в Києві! Стартове містечко розпочне свою роботу з 8:00. Kyiv Color Run 2019 це - 3000 + учасників, 2 тонни фарби холі, дистанції 3 або 6 км на вибір, спільна участь у доброчинності. Кожен учасник отримує перед стартом спеціальну білу футболку від офіційного спортивного партнера проекту...
З 1 листопада у Форі стартує третя хвиля проекту «Серце б’ється завдяки…». Цього разу партнером проекту стала ТМ «Агуша». А також незмінним благодійним партнером є «Український Фонд допомоги». З кожної проданої одиниці продукції ТМ «Агуша», 1 грн буде перерахована до благодійного фонду. Зібрані кошти Український фонд допомоги...
Мережа магазинів «Фора» увійшла до реєстру «Кращих постачальників товарів та послуг» і нагороджена ознакою «ВИБІР СПОЖИВАЧА 2017». Це номінація, що визначає компанії, послуги якої є найбільш вживаними серед споживачів. Нагорода присвоєна мережі «Фора» Всеукраїнським галузево-аналітичним центром. Всеукраїнський галузево-аналітичний центр –...
29 квітня о 10:00 по всій території України відбудеться наймасштабніша соціально-екологічна акція Let's Do It, Ukraine! На глобальне прибирання українці вийдуть зі своїми рукавицями та інвентарем. Все заради того, щоб зробити нашу країну чистою та сформувати національну культуру чистоти! Також в рамках Let's Do It, Ukraine! відбудеться всеукраїнський екологічний фестиваль...
26 квітня відбулась одна з найвизначніших подій у сфері роздрібної торгівлі – церемонія нагородження національної премії Retail Awards 2015 «Вибір споживача». Кращою мережею магазинів біля дому Києва було визнано «Фору». Переможці визначались шляхом незалежного опитування споживачів компанією TNS, світовим лідером у галузі маркетингових досліджень. Під час...